#ingesprekmet Stiens – Braderie 9 september 2017

Op zaterdag 9 september was D66 Leeuwarden aanwezig met een kraampje op de braderie van Stiens. Een groep van enthousiaste vrijwilligers en kandidaat-raadsleden gingen de hele dag graag in gesprek met de bezoekers. De dag begon ietwat regenachtig, maar dat mocht de pret niet drukken. We kregen als partij veel nuttige input van de bewoners van Stiens over wat zij graag na de herindelingsverkiezingen van 22 november anders willen zien. Het culturele centrum De Skalm moet behouden blijven voor het dorp en een goede nieuwe bestemming voor het gemeentehuis zijn punten die de bewoners van Stiens vaak naar voren brachten. De zon begon te schijnen vanaf ongeveer 12 uur en het werd gezellig druk op de braderie. Onze lijsttrekker Hilde Tjeerdema kwam rond dit tijdstip ons ook ondersteunen en voerde enkele inhoudelijke gesprekken met de bezoekers.  Bedankt voor de gezellige dag Stiens en tot ziens!

Laatst gewijzigd op 19 september 2017